Blog

 

Pozitivní klientská zkušenost je pro mne základní prioritou. Stejný cíl a prioritu má i QARA (proto také spolupracujeme). Klienti se nám vracejí a nechávají pozitivní reference. Díky tomu se nám daří společně růst, neustále zlepšovat naše služby a zákaznický zážitek.

>>Včera jsme podepisovali smluvní dokumentaci ke dvěma nemovitostem. Jednou byla, chalupa u Roudnice nad Labem a druhou nemovitostí byl byt na Žižkově. Oba podpisy se vedly v dobré náladě a příjemné atmosféře. Z toho mám vždycky radost. Důvodů proč to tak bylo je několik.

Kdekdo řekne že letáky jsou již pasé, neekologické a že je nikdo nečte. No s dalo by se s tím souhlasit ... tedy až na jeden malý detail..... že fungují.

Od 1. října začala platit nová pravidla České národní banky (ČNB), která opět výrazně regulují trh s hypotékami. Zhruba 20 procent lidí, kteří by ještě v srpnu na hypotéku "dosáhli", již u bank s původními požadavky nepochodí. Hlavním argumentem ČNB je zmírnění rizik na přehřátém realitním trhu.

V nájemní smlouvě nesmí být pro nájemce stanoveny zjevně nepřiměřené povinnosti a nesmí být zkracován na svých právech. Jako zakázaná a tedy neplatná ustanovení zákon výslovně označuje smluvní pokuty ukládané nájemci za nedodržení jeho povinností.

Ceny nemovitostí v poslední době zaznamenaly mnoho změn. Na vině je chystané zpřísnění podmínek poskytování hypotečních úvěrů. Jak se v situaci zorientovat bez nutnosti louskání složitých analýz, matoucích koeficientů či procent, vám jako profesionál v oboru napovím v tomto článku. Jak tedy nastalou situaci vnímá realitní makléř?